Αλεύρι ζέας και σιτάρι ζέας – Έρχονται ξανά στο προσκήνιο και ωφελούν την υγεία

Αλεύρι ζέας και σιτάρι ζέας – Έρχονται ξανά στο προσκήνιο και ωφελούν την υγεία

Σκέφτεστε να αλλάξετε μια και καλή το πρόγραμμα της διατροφής σας και να υιοθετήσετε έναν πιο υγιεινό δρόμο; Έχετε παρατηρήσει ότι η γλουτένη σας πειράζει και ο ίδιος ο διατροφολόγος σας σύστησε να δοκιμάσετε αλεύρι ζέας ή σιτάρι ζέας για να νιώσετε καλύτερα;

Παρακάτω σας αποκαλύπτουμε όλα τα μυστικά του σιταριού και του αλευριού ζέας:

Αλεύρι ζέας

Το αλεύρι ζέας δεν κάνει τη διαφορά στα θρεπτικά συστατικά του – τα οποία είναι ίδια με αυτά των άλλων σιτηρών-, όσο στην ποσότητα αυτών. Οι μεγαλύτερες ποσότητες λυσίνης και οι μεγαλύτερες ποσότητες μαγνησίου κάνουν τη διαφορά. Επίσης είναι βασικό πως η γλουτένη βρίσκεται σε αισθητά σε χαμηλότερα επίπεδα στο αλεύρι ζέας, κάνοντάς την πιο εύπεπτη. Επίσης η ζέα περιέχει φυτικές ίνες σε επαρκείς ποσότητες, σε βαθμό που καθίσταται ιδανικό και για διαβητικούς. Τέλος, περιέχει μεγαλύτερες ποσότητες βιταμίνης Α και Β, φολικό οξύ, βιταμίνη Ε και Κ, ενώ δεν στερείται ιχνοστοιχεία, όπως το μαγνήσιο και ο σίδηρος.

Σιτάρι ζέας

Τα πλεονεκτικά χαρακτηριστικά του ξεκινάνε από τον τρόπο καλλιέργειάς του. Δεν χρειάζεται λιπάσματα και προσφέρει ικανοποιητική παραγωγή ακόμα και σε άγονα εδάφη. Ήδη από την αρχαιότητα το σιτάρι αυτό σε πολλές επαρχιακές ελλαδικές περιοχές προσέφερε ένα ικανοποιητικό συμπλήρωμα στο μηνιαίο εισόδημα μιας αγροτικής οικογένειας.

Το είδος αυτό σίτου έχει δεν έχει αλλεργιογόνες ιδιότητες, όπως τα άλλα σιτάρια. Η γλουτένη που περιέχεται είναι ελάχιστα και εξαιρετικά εύπεπτη.

Ψωνίστε υγιεινά και online!

Μπείτε στα βιολογικά προϊόντα OLA-BIO και βρείτε τις πιο χαμηλές τιμές για όλες τις υπερτροφές και τα δίκκοκα!