Αυστηρά μέτρα στάθμευσης-Λιγότερα Ι.Χ στο Κέντρο

Αυστηρά μέτρα στάθμευσης-Λιγότερα Ι.Χ στο Κέντρο

ΥΠΕΚΑ-ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

Αυστηρότερη πολιτική για τη στάθμευση των Ι.Χ. στους κεντρικούς δρόμους της πρωτεύουσας περιλαμβάνει το υπό διαμόρφωση Σχέδιο Ολοκληρωμένης Αστικής Παρέμβασης (ΣΟΑΠ) του υπουργείου Περιβάλλοντος και του Δήμου Αθηναίων. Προβλέπεται αύξηση των τιμολογίων σε οργανωμένα πάρκινγκ για παραμονή μικρής διάρκειας και πεζοδρόμηση επιπλέον 59 δρόμων, σε συνδυασμό με την πλήρη απαγόρευση της στάθμευσης σε επιλεγμένους δρόμους.

Τα νέα στοιχεία παρουσιάστηκαν στη χθεσινή ημερίδα του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων, που οργανώθηκε με αφορμή την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Βιώσιμης Κινητικότητας. Ο συγκοινωνιολόγος Κ. Πετράκης επισήμανε ότι τα τέσσερα τελευταία χρόνια οι ώρες αιχμής στους κεντρικούς δρόμους μειώθηκαν κατά 60%, ο χρόνος οδήγησης στη διαδρομή σπίτι-δουλειά περιορίστηκε κατά 40%, αλλά η ασφάλεια οδήγησης αυξήθηκε μόνον κατά 5%. «Το άγχος και η κατάθλιψη που έφερε η οικονομική κρίση μάς έκαναν χειρότερους οδηγούς», παρατήρησε.

Τον χαιρετισμό της Ρένας Δούρου μετέφερε ο περιφερειακός σύμβουλος Χρήστος Καραμάνος, πολιτικός μηχανικός. Τόνισε ότι άξονας της νέας διοίκησης είναι ο διάλογος «με όλους, εκτός από τα διαπλεκόμενα συμφέροντα». Επικαλέστηκε τη σύσκεψη για την οδική ασφάλεια που είχε οργανώσει η παράταξη την περασμένη άνοιξη με συμμετοχή όλων των φορέων. Οι εκπρόσωποι της Τροχαίας είχαν ενημερώσει ότι στο Λεκανοπέδιο εντοπίζονται έξι «μελανά» σημεία, όπου καταγράφονται τα περισσότερα τροχαία, αλλά δεν έχουν ληφθεί μέτρα.

Μεταξύ αυτών είναι η Ιερά οδός, όπου πολλοί οδηγούν σε κατάσταση μέθης, και η διάβαση πεζών στον «Ευαγγελισμό», γιατί βρίσκεται δίπλα στη στάση των λεωφορείων. «Χωροθετήθηκαν 22 πεζογέφυρες, προγραμματίστηκαν 6 και κατασκευάστηκε μία από ιδιώτες και σε σημείο που σκοτώθηκε ένα παιδί», δήλωσε. Διατύπωσε ερωτήματα για την απόφαση του Μ. Βορίδη, ο οποίος, πριν αποχωρήσει από το υπουργείο Μεταφορών, αύξησε τη «διάρκεια ζωής» των σχολικών λεωφορείων από 22 σε 28 χρόνια.

Πηγή: ΕΦΣΥΝ