Οι δημοσκοπήσεις είναι μια απάτη!

Οι δημοσκοπήσεις είναι μια απάτη!

Κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο των γκάλοπ.

Για τα πανηγύρια είναι οι δημοσκόποι πλέον, για να γελάει ο κόσμος μαζί τους!

Οταν αποφαίνονται ότι θα νικήσει το «Οχι» στο δημοψήφισμα του Ιούλη με μιάμιση ή δυόμιση μονάδες διαφορά, αφήνοντας περιθώρια ότι μπορεί να νικήσει και το «Ναι» με μισή, άντε μία μονάδα, και τελικά νικάει το «Οχι» με… 22,5  εκατοστιαίες μονάδες διαφορά, οι δημοσκόποι στη χώρα μας είναι για τα… μπάζα όπως σχολίασε έμπειρος αναλυτής. Είναι εξόφθαλμο ότι το δείγμα που έχουν επιλέξει να χρησιμοποιούν στις δημοσκοπήσεις τους δεν έχει πλέον καμία αντιστοίχιση με την κοινωνική πραγματικότητα των Ελλήνων ψηφοφόρων. Κανένας δεν πρέπει να παίρνει υπόψη του τις δημοσκοπήσεις αν θέλει να πει μια σοβαρή γνώμη για πολιτικά θέματα, ειδικά αν προβλέπει εκλογικό αποτέλεσμα. Ωστόσο η επιχείρηση χειραγώγησης της κοινής γνώμης συνεχίζεται. Στις χθεσινές εκλογές μιλούσαν για ντέρμπι στήθος με στήθος…και η διαφορά εκτινάχτηκε στις επτά μονάδες.

 

Εντυπωσιακή, αν και ελλιπής, ήταν η σημερινή αποκάλυψη του Γιώργου Τράγκα στην πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή του στον Real FM.

Συγκεκριμένα είπε ότι μία εβδομάδα πριν τις εκλογές, επικοινώνησε με τη σύζυγο του Πάνου Καμμένου και του έδωσε τα αποτελέσματα μιας δημοσκόπησης τα οποία έπεφταν μέσα με εξαιρετική ακρίβεια. Η δημοσκόπηση αυτή υπέγραφε μια εταιρεία που έκανε έρευνα για λογαριασμό μιας ξένης πρεσβείας η οποία ενημέρωσε σχετικά το επιτελείο του κ. Καμμένου.

Ωστόσο, ο Γ. Τράγκας δεν έδωσε ούτε το όνομα της εταιρείας ούτε της πρεσβείας.
Θα έλεγε κανείς ότι οι εταιρείες δημοσκοπήσεων έχουν δύο λογιών πελάτες: (α) τις πρεσβείες και τα κόμματα που ενδιαφέρονται να μάθουν τις πραγματικές διαθέσεις του εκλογικού σώματος και (β) τις εφημερίδες και τα κανάλια που ενδιαφέρονται για τις διαθέσεις που ταιριάζουν με τα συμφέροντά τους.
Όπως και να έχει το πράγμα, το ζήτημα δεν είναι μόνο ότι τα γκάλοπ έπεσαν τρομερά έξω, αλλά ότι έπεσαν έξω για ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ μετά το δημοψήφισμα του Ιουλίου. Κι αντί τα μεγάλα ΜΜΕ να τις παραμερίσουν, έστηναν ολόκληρες εκπομπές γύρω από κάποια νέα δημοσκόπηση ή έφτιαχναν πρωτοσέλιδο με κύριο θέμα τις ανυπόστατες (όπως αποδείχτηκε) προβλέψεις τους.

Πάντως, σήμερα οι επικεφαλής δύό μεγάλων εταιρειών δημοσκοπήσεων, ο διευθύνων σύμβουλος της MRB Δημήτρης Μαύρος και ο πρόεδρος της Marc Θωμάς Γεράκης, με χωριστές ανακοινώσεις τους, συγγνώμη ζήτησαν από τους πολίτες για τα αποτελέσματα του κοινού exit poll, μετά το κλείσιμο της κάλπης.

O επικεφαλής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Πάνος Καμμένος σήμερα εξαπέλυσε εκ νέου κατά των εταιριών δημοσκοπήσεων για μία ακόμη φορά, κάνοντας λόγο για «τεράστια απάτη» και κατηγορώντας τις ότι «υπάρχει δόλος».

«Για αυτό δημόσια ανακοίνωσα από την προηγούμενη εβδομάδα το αποτέλεσμα των εκλογών που γνωρίζαμε ότι είχαν οι εταιρίες. Οι δημοσκοπικές εταιρίες είχαν το 6% διαφορά του ΣΥΡΙΖΑ έναντι της ΝΔ, το οποίο μας το διέρρεαν κάποια στελέχη τους, αλλά αποφάσισαν μαζί να το κρύψουν από τον ελληνικό λαό για να τον επηρεάσουν.

»Πιστεύω πλέον ότι η Δικαιοσύνη έχει το λόγο γιατί η απάτη και στο δημοψήφισμα και στις προηγούμενες εκλογές και σε αυτές δεν μπορεί να συνεχιστεί»