Ικανοποιημένη η δημοτική αρχή των 3Β από το Novoville

Ικανοποιημένη η δημοτική αρχή των 3Β από το Novoville

Για «εντυπωσιακά αποτελέσματα» κάνει λόγο ανακοίνωση της δημοτικής αρχής Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης αναφορικά με τα 2 χρόνια που συμπλήρωσε η λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας λήψης αναφορών Novoville.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, «14.726 αιτήματα Δημοτών που αφορούν ζητήματα καθημερινότητας έχουν ήδη ικανοποιηθεί». Τα στατιστικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η δημοτική διοίκηση αναφέρουν ότι «τα καταγεγραμμένα αιτήματα καθημερινότητας είναι 15.652 και από αυτά τα 14.726 (ποσοστό 94%) έχουν ήδη επιλυθεί. Τα συχνότερα αιτήματα αφορούν τον Δημοτικό φωτισμό (4.864) και το πράσινο/αποκομιδή κλαδιών κτλ (4.965)».

Σύμφωνα με τα στατιστικά του τελευταίου 6μήνου που εμφανίζει η εφαρμογή, τα αιτήματα έχουν ως εξής:

Τα στοιχεία αυτά δείχνουν και μια παραστατική εικόνα για τη …σκοτεινή πλευρά της δημοτικής καθημερινότητας, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι.

Η αλήθεια είναι πάντως ότι ο αρχικός ενθουσιασμός από τη χρήση της εφαρμογής έχει ατονίσει. Μόνο στις πρώτες μέρες λειτουργίας του Novoville, κατά το διάστημα από 3/9/2015 ως τις 22/10/2015, το σύνολο των αναφορών προς το Δήμο είχαν φτάσει τις 1.029.

Η αλήθεια είναι επίσης ότι η ίδια η εφαρμογή για «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα δεν έχει την αποδοχή που δείχνει ο ρυθμός των αναφορών. Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του Novoville, περίπου 500 χρήστες στον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης είχαν κατεβάσει στο τηλέφωνό τους το app, σύμφωνα με πηγές του Δημαρχείου.

Η δημοτική αρχή εξακολουθεί να δέχεται τη μεγάλη πλειοψηφία των αναφορών από τους δημότες τηλεφωνικά, στη «γραμμή δημότη» 15888. Οι υπάλληλοι του Δήμου έχουν εντολή να καταγράφουν αυτές τις τηλεφωνικές αναφορές στην κεντρική πλατφόρμα του Novoville που είναι εγκατεστημένη στο δημαρχείο, εξ ου και προκύπτει ο συνολικός αριθμός των 15.000 αιτημάτων σε αυτά τα δύο χρόνια.

Η εφαρμογή πλέον στέλνει ειδοποιήσεις στους χρήστες «έξυπνων» κινητών για εκδηλώσεις του Δήμου και ανακοινώσεις της δημοτικής αρχής. Χρειάζεται προφανώς μια προσοχή στη χρήση της λειτουργίας αυτής, που ξεφεύγει από το σκοπό του app.

Επίσης, σε μια άλλη ενότητα της «αρχικής σελίδας» της εφαρμογής εμφανίζονται αναρτήσεις από το twitter κάτω από τον τίτλο «Δες τι λένε για τον Δήμο σου». Τα τελευταία πάντως tweet δεν έχουν κάποιο τοπικό χαρακτήρα και είναι ένα ερώτημα ποιος επιλέγει και με ποια κριτήρια τι θα εμφανίζεται στο σημείο αυτό.

Η αγορά της εφαρμογής κόστισε στον Δήμο 14.600 ευρώ, ενώ το ετήσιο κόστος συντήρησης ανέρχεται σε 2.480 ευρώ.