Κωνσταντέλλος: Μια δημοσκόπηση για ...εσωτερική κατανάλωση

Κωνσταντέλλος: Μια δημοσκόπηση για …εσωτερική κατανάλωση

Τη δημοφιλία του δημοτικού έργου καθώς και τις πολιτικές προθέσεις του εκλογικού σώματος θέλησε να διερευνήσει τον Δεκέμβριο του 2017 ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος μέσω δημοσκόπησης που διενεργήθηκε στον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης.

Η έρευνα παραγγέλθηκε στον απόηχο της κρίσης της πετρελαιοκηλίδας – την οποία κατά γενική ομολογία αντιμετώπισε επιτυχώς η δημοτική αρχή των 3Β – και ενώ στο δημοτικό πολιτικό τοπίο ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος ήταν απόλυτος κυρίαρχος.

Σημειωτέον ότι η υπογραφή του Μνημονίου με το υπουργείο Εθνικής Άμυνας για τη Μονάδα Διαχείρισης Απορριμμάτων στη Βάρη, ο δήμαρχος την υπέγραψε μετά το τέλος της εν λόγω δημοσκόπησης.

Η έρευνα εστίασε στους τομείς διαχείρισης της δημοτικής καθημερινότητας, ενώ εξέτασε διεξοδικά την κοινωνική αποδοχή των πρωταγωνιστών της αντιπολίτευσης.

Οι ερωτήσεις των ερευνητών κατέληγαν στην πρόθεση ψήφου αλλά και την “παράσταση νίκης”, μολονότι οι εκλογές απέχουν ενάμιση χρόνο από σήμερα και ενώ κανείς (ούτε καν ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος) δεν έχει ακόμη δημοσιοποιήσει επισήμως την πρόθεσή του να διεκδικήσει εκ νέου το τιμόνι της δημοτικής διοίκησης.

Παρόλο που το τεύχος των παραδοτέων της δημοσκοπικής εταιρείας ήταν έτοιμο από καιρό, ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος δεν ανακοίνωσε τα πορίσματα της έρευνας. Προ λίγων ημερών όμως επέλεξε να …διαρρεύσει τα αποτελέσματα στον τοπικό Τύπο (και στο 3vita.gr).

Ένα ενδιαφέρον σημείο το οποίο παραδέχτηκαν και στενοί συνεργάτες του δημάρχου είναι ότι οι ερευνητές που συμπλήρωναν τηλεφωνικά τα ερωτηματολόγια τον Δεκέμβριο έκαναν μια …παρασπονδία. Δήλωσαν ότι διενεργούν την έρευνα για λογαριασμό της εταιρείας Opinion Poll, ενώ στην πραγματικότητα η έρευνα ανήκε στην εταιρεία Άποψις.

Κατά τις ίδιες πηγές, ο λόγος για την απόκρυψη της ταυτότητας της εταιρείας ήταν ότι η Άποψις συνεργάζεται εδώ και χρόνια με τον Γρηγόρη Κωνσταντέλλο και ο δήμαρχος δεν επιθυμούσε να φανεί εξ αρχής ότι ο ίδιος είχε παραγγείλει την έρευνα. Συμπλήρωσαν επίσης ότι το τηλεφωνικό κέντρο από όπου έγινε η έρευνα ανήκε όντως στην Opinion Poll.

Για την ιστορία, η εταιρεία Άποψις, είναι καταχωρημένη στο Μητρώο Φορέων και Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων που τηρεί το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, όμως δεν είναι μέλος (τακτικό ή συνδεδεμένο) του Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).

Αναζητήσαμε περισσότερες πληροφορίες για την Άποψις, όμως η ιστοσελίδα της είναι υπό κατασκευή.

Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει ο κύκλος του δημάρχου, “δημοσκοπήσεις πολύ καλές ή πολύ κακές δεν τις δημοσιοποιείς”.

Η επιλογή αυτή εν μέρει τροποποιήθηκε και ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος επέλεξε τη μέθοδο της “διαρροής” για να στείλει το μήνυμα της έρευνας στην τοπική κοινωνία, ενώ βάσιμα μπορεί να υποθέσει κανείς ότι το τεύχος των αποτελεσμάτων που βρίσκεται στο γραφείο του δημάρχου θα είναι πλέον προσπελάσιμο για εσωτερική κατανάλωση.