Μιλάει η σιωπή του Κωνσταντέλλου

«Λαλίστατος για το μπόινγκ, τσιμουδιά για το φάλκον!» υποστηρίζει για τον Γρηγόρη Κωνσταντέλλο η εφημερίδα Μίτος που αυτό το Σάββατο συνέχισε το σχολιασμό της απουσίας του υποψήφιου Δημάρχου στις αρχές Απριλίου για ένα επαγγελματικό ταξίδι που έκρυβε εκπλήξεις σύμφωνα με τους δικούς του ανθρώπους, χωρίς όμως μέχρι σήμερα να έχει γίνει κάτι γνωστό περί αυτών.

Παραθέτουμε αυτούσιο το άρθρο του Μίτου το Σάββατο: 

Ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος στα νιάτα του φανατιζότανε, ως καλός ΟΝΝΕΔίτης, (και τούμεινε φαίνεται), με τα… τσιχλοτραγουδάκια του Ρόμπερτ Ουίλιαμς.

Με τη Σωτηρία Μπέλλου δεν νομίζω νάχε καμιά συνάφεια. Του ταιριάζει πάντως, για την περίσταση, η γνωστή διαχρονική επιτυχία της, “κρατά κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα”. Τουλάχιστο σε ότι αφορά την πρόσφατη αεροπορική του περιπέτεια. Για την οποία σιωπά. Αλλά πολλές φορές και η “σιωπή μιλάει”.Σε αντίθεση, λοιπόν, με το Μαλαισιανό μπόινγκ για το οποίο υπήρξε λαλίστατος, (ενημερώνοντας για κάθε πιθανό και απίθανο σενάριο την κοινή γνώμη), για το Νιγηριανό(;) φάλκον, (προκειμένου να ενημερώνει τους ψηφοφόρους στα 3Β), δεν λέει κουβέντα. Βαυκαλιζόμενος να πιστεύει ότι θα κρυφτεί πίσω από το δάκτυλό του. Αλλά είναι μικρό και δεν τον χωράει.

Πριν από δύο εβδομάδες, με την επιστροφή του, ο “Μ” τον καλούσε να ενημερώσει την κοινή γνώμη και τους ψηφοφόρους ενόψει των εκλογών, προκειμένου να διασκεδάσει τις σπερμολογίες που κυκλοφορούσαν στην “πιάτσα” των 3Β που βάραιναν το προεκλογικό κλίμα, δημιουργώντας αρνητικές εντυπώσεις για τον ίδιο και το συνδυασμό του. Δεν το έκανε. Έτσι επέλεξε. Με αποτέλεσμα να ξανα-οργιάζουν οι φήμες. Και να… “εγκαλούν” ορισμένοι, ακόμα κι εμάς, γιατί δεν αποκαλύπτουμε την… αλήθεια. Δεν γνωρίζουμε, (ακόμη), τ πραγματικά περιστατικά. Παρά μόνο όσα απορρέουν ως συμβάντα από έμμεση και ανεπίσημη ενημέρωση από τον ίδιο και απο στελέχη της παράταξής του. Έτσι έχουν τα πράγματα; Όπως τα λένε; Είμαστε υποχρεωμένοι, επί του παρόντος, ν’αποδέχθουμε τα λεγόμενά τους. Από τα οποία εν τούτοις, απορρέουν αμείλικτα ερωτήματα. Που προφανώς και πρέπει να τεθούν. Ειδάλλως θα δοθούν από τον καθένα απαντήσεις κατά το δοκούν…

Άλλα λόγια…

Στο εξαιτίας της μυστικοπάθειάς τους, εκπορευόμενο αίτημα “ΖΗTΕΙΤΑΙ EΝΗΜΕΡΩΣΗ”, η πλευρά Κωνσταντέλλου απάντησε ότι είναι δική τους επιλογή πότε, πως και αν κρίνουν ότι πρέπει να δόσουν απάντηση. (Καμία αντίρρηση). Έδοσαν λοιπόν την απάντησή τους, “άλλα λόγια ν’αγαπιόμαστε”, από την εφημερίδα της παράταξής τους “Πόλη για να ζεις”.

Αμείλικτα ερωτήματα10314753_234044366784494_6810489997204274760_n

Τα ερωτήματα που προκύπτουνόμως είναι πολλά. Και δεν έχουν να κάνουν με… προσωπικά δεδομένα”, (το τονίζουμε ξανά), αλλά με την πολιτική υπόσταση και την ειλικρίνεια του υποψήφιου δημάρχου ΒΒΒ. Που θα τον συνοδεύουν καθ’ όλη την διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, αλλά και μετά τις εκλογές.

Οι δημότες είναι εύλογο να θέλουν να γνωρίζουν αν ο προαλειφόμενος δήμαρχος κρύβει κάτι, (σημαντικό ή μη), κιαν τους λέει ψέμματα ή όχι. Προκειμένου να σταθμίσουν, (όσοι το θεωρήσουν απαραίτητο), την εκλογική τους συμπεριφορά απέναντί του.

Ποιες είναι οι απορίες και τα ερωτήματα;

1. Πότε και γιατί αποχώρησε από τις Τουρκικές Αερογραμμές, (Turkish Airlanes), στις οποίες εργαζόταν μέχρι πρόσφατα, όπως ο ίδιος είχε κάνει επισήμως γνωστό;

2. Αν δεν αποχώρησε οικειοθε-λώς, γιατί απολύθηκε από μία εταιρία στην οποία εργάζονται πάνω από εκατό Έλληνες πιλότοι, πρώην της Ολυμπιακής, όπως και ο ίδιος, αφού είναι ένας από τους καλύτερους κυβερνήτες;

3. Γιατί ενώ, όπως διατείνονται οι δικοί του, και ο ίδιος νομίζουμε πως έλεγε ότι εργαζότανε σε αεροπορικές αποστολές του ΟΗΕ, βρέθηκε ξαφνικά κυβερνήτης ιδιωτικού αεροσκάφους τύπου φάλκον ζάμπλουτου Νιγηριανού(;), που διεκδικεί, μάλιστα, την προεδρία της χώρας του; Υπάρχει τέτοιο πρόσωπο; (Αν το ξέρει να το πεί).

4. Εργάζεται πράγματι σε ιδιώτη, ή μήπως σε αεροπορική εταιρία Ζαϊρο-Γαλλικών συμφερόντων που εδρεύει στην Αθήνα, διαθέτει τρία – τέσσερα μικρά αεροσκάφη, (όπως το Falkon), αγόρασε μάλιστα τελευταία ένα πιο καινούργιο και τα διαθέτει (τα υπενοικιάζει;) για διάφορες αεροπορικές μεταφορές;

5. Για την περιπέτειά του, όπως ανεπισήμως μας πληροφορούσαν, ποια είναι η αλήθεια; Έκανε αναγκαστική προσγείωση την Κυριακή 6 Απριλίου στο νησί Σάντα Μαρία του συμπλέγματος των Αζορών, πηγαίνοντας ή επιστρέφοντας από την Αβάνα; (Πρωτεύουσα της Κούβας).

6. Είναι ή δεν είναι καταγεγραμμένο το συμβάν στο (σχεδόν επίσημο) διεθνές σάιτ, όπου αναφέρονται όλα τα αεροπορικά ατυχήματα μεγαλύτερης ή μικρότερης κλίμακας; Πιο συγκεκριμένα: Έχει καταγραφεί στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο, τη συγκεκριμένη ημερομηνία έστω ως απλή αναγκαστική προσγείωση, η αεροπορική περιπέτεια του Κωνσταντέλλου;

7. Γιατί χρειάστηκε πάνω από ένα 10ήμερο από τις 6 Απριλίου, ημερομηνία του συμβάντος, (σύμφωνα με την πρώτη ανάρτηση), επέστρεψε στις 17 Απριλίου στην Ελλάδα;

8. Οι διαμετακομιστικοί σταθμοί Σάντα Μαρία, Λισαβόνα, Ν.Ισπανία, Βαρκελώνη, Παρίσι προκειμένου να οδηγήσει ο ίδιος ο κυβερνήτης το αεροπλάνο στο εργοστάσιο, παρά την επικινδυνότητα που έχει το εγχείρημα λόγω έλλειψης του ενός από τους τρεις κινητήρες, πως αποδεικνύονται;

Επί του παρόντος μένουμε στο νούμερο “8”. (Των ερωτημάτων).

Προφανώς και δεν ζητείται από τον Κωνσταντέλλο, (όπως και από οποιονδήποτε σε κάθε περίπτωση), ν’ αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας. Ούτε κατηγορείται, (χωρίς επαρκή

στοιχεία), για κάτι συγκεκριμένο για το οποίο οφείλουμε να προσκομίσουμε εμείς τις αποδείξεις. (Ασφαλώς και αν υπάρχει κάτι άλλο και υπάρξουν αποδεικτικά στοιχεία οφείλουμε να τα φέρουμε στο φως της δημοσιότητας).

Αλλά το νοσηρό κλίμα της σπερμολογίας επανέρχεται. Τώρα μάλιστα και με δική του ευθύνη. Αφού δεν ξεκαθαρίζει τα πράγματα. Και κάτι ειδικότερο: Αυτά τα, δήθεν, αστειάκια να επιδεικνύει τους καρπούς των χεριών του για να δει ή να… βάλλει “τον δάκτυλο επί των τύπων των ήλων” κάθε… “άπιστος Θωμάς”, καλύτερα να τα κρατήσει και να τα χρησιμοποιήσει σε θέματα που προσφέρονται για πλάκα. Το συγκεκριμένο δεν είναι “παίξε γέλασε”!