Η δευτέρα παρουσία της Lana Del Rey στην Αθήνα

Η δευτέρα παρουσία της Lana Del Rey στην Αθήνα

Η τραγουδίστρια-μουσικό φαινόμενο επιστρέφει στην Αθήνα το καλοκαίρι και στο Rockwave Festival

Την Τρίτη, 19 Ιουλίου, το Rockwave festival υποδέχεται ξανά την Lana Del Rey. H Nεοϋρκέζα ερμηνεύτρια ανακοινώθηκε επίσημα και έρχεται να μας επιτρέψει να τη θαυμάσουμε από κοντά!

Η 31χρονη αμερικανίδα τραγουδίστρια με το θεατρικό όνομα Lana Del Rey αποτελεί το απόλυτο φαινόμενο της παραπαίουσας μουσικής βιομηχανίας των τελευταίων ετών. Το όνομα της έχει αποτελέσει αντικείμενο των πιο σκληρών αντιπαραθέσεων στο χώρο της ποπ κουλτούρας και έχει ταξιδέψει πολύ μακρύτερα από κάθε άλλο μουσικό σύνολο. Είναι αληθινή καλλιτέχνιδα ή πρόκειται για ένα ακόμα προϊόν του μάρκετινγκ, μια φούσκα που θα σκάσει; Αυτό το ερώτημα στοίχειωσε τη Lana Del Rey από την πρώτη στιγμή που το τραγούδι της Video Games έσκασε σαν βόμβα καπνού σαν σε ένα βαλτωμένο τοπίο.

Το σίγουρο είναι ότι η Lana Del Rey, αποτελεί γνήσιο παιδί της εποχής των σόσιαλ μίντια. Το παρελθόν της ήταν μυστηριώδες με ένα σύννεφο καπνού γύρω από την αληθινή της ταυτότητα. ‘Ενας δεισιδαιμονικός φόβος για το νέο έκανε πολλούς να βιαστούν ρίξουν πάνω της την πέτρα του αναθέματος και να υποστηρίξουν ότι δεν πρόκειται παρά για μια περσόνα, ένα κατασκεύασμα χωρίς ίχνος αυθεντικότητας.

Η 31χρονη αμερικανίδα ερμηνεύτρια τραγουδάει ό,τι «ξέρει πως δεν είναι στη μόδα» ωστόσο στην πραγματικότητα η ρετρό μπογιά της περνάει ακόμα. Η Λάνα είναι ένα φαινόμενο της εποχής της κρίσης, των έξυπνων κινητών και της έκρηξης της βιομηχανίας της νοσταλγίας. Με μια έννοια η μουσική της είναι το αντίστοιχο της παλιομοδίτικης αισθητικής των «βίντατζ» φίλτρων εφαρμογών όπως το ίνσταγκραμ που παρουσιάζουν φωτογραφίες του σήμερα με τα χρώματα μιας άλλης εποχής. Τα τραγούδια της ακούγονται σαν μια ανανεωμένη εκδοχή της ελαφράς αμερικάνικης μουσικής της δεκαετίας του ’60 τύπου Νάνσι Σινάτρα και ταυτόχρονα σαν μια τεχνητά πεπαλαιωμένη εκδοχή σύγχρονων ακουσμάτων («soft grunge» το αποκαλεί). Είναι πλέον εντελώς ξεπερασμένη η κριτική που δέχτηκε στην αρχή της καριέρας της ότι είναι ένα κατασκεύασμα μιας βιομηχανίας που πεθαίνει, μια περσόνα με ημερομηνία λήξης.