Επόμενη στάση …εισιτήρια με το χιλιόμετρο

Ο σχεδιασμός διαφορετικού τρόπου τιμολόγησης των ημερήσιων εισιτηρίων, ανά απόσταση, η εισαγωγή «έξυπνης κάρτας» και η σταδιακή αντικατάσταση εισιτηρίων, η λειτουργία πινάκων τηλεματικής, η συνέχιση της επέκτασης του μετρό και του τραμ, περιλαμβάνονται στις προθέσεις του ΟΑΣΑ, σύμφωνα με το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας (ΚΑΠΕ) που υλοποίησε πρόγραμμα αξιολόγησης των υπηρεσιών δημόσιας συγκοινωνίας στην Αττική σε συνεργασία με τον Οργανισμό.

Το ΚΑΠΕ και ο ΟΑΣΑ συνεργάσθηκαν, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου ENERQI, από τον Φεβρουάριο του 2012 έως και το τέλος του 2013, για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών, μέσω καθημερινών παρατηρήσεων των επιβατών.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η γνώμη των επιβατών για τη δημόσια συγκοινωνία είναι ότι η λειτουργία τους είναι ικανοποιητική. Συγκεκριμένα, σε σύνολο 1.071 επιβατών που συμμετείχαν στην έρευνα, το 40% αξιολογούν ως πολύ καλή ή άριστη τη λειτουργία των δημόσιων συγκοινωνιών, το 35,4% θεωρούν ότι είναι ικανοποιητική, το 18,2% δηλώνουν ότι χρειάζονται βελτιώσεις και 5% κρίνουν τη λειτουργία τους αποτυχημένη.