Χαμός με τη διαφήμιση της ΟΝΝΕΔ κατά δημοσίων υπαλλήλων !

Χαμός με τη διαφήμιση της ΟΝΝΕΔ κατά δημοσίων υπαλλήλων !

Αντιδράσεις προκαλεί η διαφήμιση της νεολαίας της Νέας Δημοκρατίας.

Ο δημόσιος υπάλληλος που αντιτίθεται στην αξιολόγηση, πίνει το φραπέ του, δεν σηκώνει τηλέφωνο, τον τοίχο πίσω του κοσμούν αφίσες της συνδικαλιστικής του παράταξης και είναι συνδεδεμένος με την καρέκλα

Οπωσδήποτε υπάρχει αλήθεια στο σποτ που αναταποκρίνεται στην εικόνα που έχουν οι περισσότεροι για τους δημοσίους υπαλλήλους άχετα αν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ή όχι: Βολεμένοι, τεμπέληδες, καρεκλοκένταυροι.

Η διαφήμιση πάντως κινείται στη λογική του κοινωνικού αυτοματισμού (πρακτική του διαίρει και βασίλευε μεταξύ των εργαζόμενων με εκμετάλλευση των αντιθέσεων μεταξύ τους) και δεν κάνει διάκριση μεταξύ αυτών των δημοσίων υπαλλήλων και αυτών που εργάζονται σκληρά με χαμηλό μισθό.

Ακόμα αποκρύβει το βασικό μεονέκτημα της ΝΔ, ότι η ίδια μαζί με το ΠΑΣΟΚ διόρισε την συντριπτική πλειονότητα αυτών των δημοσίων υπαλλήλων με μη αξιοκρατικά κριτήρια με στόχο την ενίσχυση του πελατειακού τους μηχανισμού.

Στο σπίτι του κρεμασμένου λοιπόν είναι λίγο ειρωνικό να μιλάνε για σχοινί