Αγόρασε το περιοδικό «σχεδία» από την Μποφίλιου (ή την Πάολα ή τον Λαζάρου)!

Αγόρασε το περιοδικό «σχεδία» από την Μποφίλιου (ή την Πάολα ή τον Λαζάρου)!

Αν βγεις από το σταθμό του μετρό του Συντάγματος το Σάββατο 6/2 από τις 12:00 έως τις 13:00, θα συναντήσεις τη Νατάσσα Μποφίλιου να πουλάει τη «σχεδία». Ή, αν βρίσκεσαι την ίδια ώρα στην πλατεία Αγίας Ειρήνης, μπορείς να αγοράσεις ένα αντίτυπο από τον Λευτέρη Λαζάρου. Σε διάφορα σημεία της πόλης γι’ αυτήν τη μία ώρα, γνωστά πρόσωπα θα φορέσουν το χαρακτηριστικό γιλέκο των πωλητών του περιοδικού δρόμου, στέλνοντας το δικό τους μήνυμα κατά της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού.

Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου: «Στην Αθήνα, το γιλέκο της “σχεδίας” θα φορέσουν οι συγγραφείς Αύγουστος Κορτώ (στη λαϊκή αγορά των Εξαρχείων επί της οδού Καλλιδρομίου ) και Βασίλης Αλεξάκης (πλατεία Κολωνακίου ), οι τραγουδιστέςΜάρκος Κούμαρης των Locomondo (πλατεία Μοναστηρακίου ), Πάνος Μουζουράκης (σταθμός μετρό Ακρόπολη ), Νατάσσα Μποφίλιου (Σύνταγμα, έξοδος Μετρό ), Μαριέττα Φαφούτη (Σύνταγμα, αρχές της Ερμού ), Πάολα Φωκά(πλατεία Καπνικαρέας ), οι ηθοποιοί Γιούλικα Σκαφιδά (Βουκουρεστίου και Πανεπιστημίου ) και Αλεξάνδρα Αϊδίνη (Μοναστηράκι, έξοδος οδού Αθηνάς ), ο σεφΛευτέρης Λαζάρου (πλατεία Αγίας Ειρήνης ) και η δημοσιογράφος Ελευθερία Κουμάντου.»

Αυτή η δράση celebrity selling διοργανώνεται από τη «σχεδία», το μοναδικό ελληνικό περιοδικό δρόμου, στο πλαίσιο της Διεθνούς Εβδομάδας Πωλητών Περιοδικών Δρόμου (1-7/2 ).

sxedia
Όπως δήλωσε η ίδια η Μποφίλιου στην Athens Voice:

«Είναι εξαιρετικά μεγάλη χαρά για εμένα αλλά και μεγάλη μου τιμή να συμμετάσχω σε μια δραστηριότητα που αφορά σε ένα τόσο σημαντικό θέμα, όπως αυτό των αστέγων. Είναι μια πολύ καλή ιδέα, γιατί οι άνθρωποι που εργάζονται ως πωλητές μπορούν όχι μόνο να βγάλουν κάποια χρήματα αλλά και να διεκδικήσουν πίσω τη ζωή τους, να γίνουν δραστήριοι.

Από την άλλη, και το ίδιο το περιοδικό είναι πάρα πολύ καλό, με άρθρα κοινωνικού ενδιαφέροντος από αυτά που σε βοηθούν να μάθεις πράγματα. Είναι, δηλαδή, όλο αυτό μια πρόταση που πραγματικά πιάνει τόπο, βοηθώντας και τους πωλητές του περιοδικού αλλά και τους αναγνώστες του».