Πώς θα γίνει η ενδοαυτοδιοικητική κινητικότητα

Την επίσπευση των διαδικασιών της ενδοαυτοδιοικητικής κινητικότητας καθώς και την παράταση υποβολής αιτημάτων από τους φορείς, προβλέπει μεταξύ άλλων η τροπολογία που ψηφίστηκε από τη Βουλή. Οι σχετικές τροποποιήσεις έχουν ως βασικό στόχο τους την προώθηση του προγράμματος της Εθελοντικής Ενδοαυτοδιοικητικής Κινητικότητας προκειμένου να κλείσει άμεσα η μετακίνηση πλέον των 4.000 υπαλλήλων σε δήμους και να καλυφθεί ο μνημονιακός στόχος για 25.000 «διαθέσιμους».

Η επίμαχη τροπολογία του υπουργείου Εσωτερικών κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης που αφορά στην κατάργηση φορέων και την αξιολόγηση προσωπικού. Η τροπολογία συζητήθηκε και προβλέπει ότι οι φορείς της αυτοδιοίκησης θα μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις για κενές θέσεις μέχρι τη δημοσίευση του νόμου σε ΦΕΚ.

Σύμφωνα με τα όσα προβλέπει η τροπολογία το ΑΣΕΠ δεν θα έχει καμία εμπλοκή στην όλη διαδικασία η οποία θα ολοκληρώνεται με την άμεση και απλή συνεννόηση δύο δήμων – δηλαδή του δήμου που υπηρετεί ο υπάλληλος και του δήμου που πρόκειται να μετακινηθεί.

Να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα έχουν υποβληθεί πλέον των 5.000 αιτημάτων εκ μέρους των δήμων για κάλυψη κενών θέσεων που διαθέτουν.

Οι ενδιαφερόμενοι υπάλληλοι αμέσως μετά την ψήφιση της τροπολογίας θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση για έναν μόνο φορέα που επιθυμούν να μετακινηθούν. Η αίτηση θα συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα αναγράφεται ο κλάδος, η ειδικότητα, ο βαθμός, τα χρόνια προϋπηρεσίας και τα προσόντα που κατέχουν.

Επίσης θα πρέπει να επισυνάπτεται η σύμφωνη γνώμη του φορέα προέλευσης του υπαλλήλου ή του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου, καθώς και ότι άλλα στοιχεία αποδεικνύουν την εμπειρία και τις γνώσεις τους.

Σε διάστημα τριών ημερών ο φορέας υποδοχής συντάσσει την απόφαση μετάταξης «κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διαδικασίας», με την οποία βεβαιώνεται ότι ο φορέας υποδοχής διαθέτει τις απαιτούμενες πιστώσεις.