Το φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής που ...γλίτωσε η Βουλιαγμένη

Το φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής που …γλίτωσε η Βουλιαγμένη

Οι πρώτες ημέρες του Ιουλίου θα ήταν ένας εφιάλτης για τη Βουλιαγμένη.

Αν δεν μεσολαβούσε η δυναμική παρέμβαση της δημοτικής αρχής αρχικά και η πανδημία αργότερα, η Ακτή Βουλιαγμένης “Λουκιανός Κηλαηδόνης” θα γινόταν το τριήμερο 3-5 Ιουλίου μια τεράστια σκηνή για ένα από τα μεγαλύτερα φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής στη χώρα.

tspg

Το Lalibela Festival όπως το ονόμασαν οι διοργανωτές του, διαφημίστηκε από την αρχή του χρόνου ως “μία ολοκληρωμένη τριήμερη φεστιβαλική εμπειρία στην καλύτερη ακτή της αθηναϊκής ριβιέρας”. Η Ακτή Βουλιαγμένης θα παραδινόταν κυριολεκτικά σε ένα ξέφρενο πάρτυ, από τις 9 το πρωί μέχρι το βράδυ, ώστε μέσα σε αυτό το διάστημα να χωρέσουν πάνω από 80 συγκροτήματα που κατά τη δήλωση των διοργανωτών είχαν προσκληθεί.

Πατώντας στην ιδέα του “Πάρτυ στη Βουλιαγμένη” του Λουκιανού Κηλαηδόνη, οι εμπνευστές του φεστιβάλ επέκτειναν τα καλλιτεχνικά δρώμενα σε 3 ολόκληρες ημέρες, έκλεισαν ορισμένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της σκηνής αυτής, όπως οι Blackeyed Peas και ξεκίνησαν να πωλούν εισιτήρια. Όλα αυτά προφανώς υπό τις ευλογίες της ΕΤΑΔ, της εταιρείας του Δημοσίου που έχει στην ιδιοκτησία και τη διαχείρισή της την ακτή, και βέβαια χωρίς να ρωτήσουν ούτε για τα προσχήματα την τοπική κοινωνία και τον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης.

Ίσως για να ισοφαρίσει τα απολεσθέντα έσοδα αυτής της διοργάνωσης η ΕΤΑΔ ανακοίνωσε ακριβώς στις 3 Ιουλίου, την ημέρα που θα ξεκινούσε το φεστιβάλ, την αύξηση του εισιτηρίου της Ακτής…

Η αμφιθεατρική διαμόρφωση της Βουλιαγμένης γύρω από την πλαζ, που κάνει ακόμη και μια απλή ανακοίνωση από τα μεγάφωνα της παραλίας να ακούγεται στο νεκροταφείο όταν βοηθά ο άνεμος, θα καθιστούσε όλους τους κατοίκους της κεντρικής Βουλιαγμένης εκόντες άκοντες ακροατές του απόηχου από τα μεγάφωνα του φεστιβάλ…

Μόλις η διαδικασία ηλεκτρονικής πώλησης εισιτηρίων έγινε γνωστή στη δημοτική αρχή, το γραφείο Δημάρχου ξεκίνησε …πόλεμο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος κατέστησε σαφές στη διεύθυνση της ΕΤΑΔ ότι μια τόσο οχλούσα εκδήλωση δεν θα γίνει επ’ ουδενί τρόπο ανεκτή και δεν θα επιτραπεί η πραγματοποίησή της, απειλώντας ότι θα μεταχειριστεί κάθε διαθέσιμο μέσο και αρνούμενος να διαπραγματευτεί επί της θέσης αυτής. Κάτω από την πίεση αυτή, η ΕΤΑΔ τελικώς σύμφωνα με πληροφορίες, δεν ολοκλήρωσε ποτέ τη συμφωνία της με τη διοργάνωση.

Στις 19 Μαΐου, μετά το lockdown και ενώ είχε γίνει σαφές ότι η χώρα δεν θα ζήσει κανονικό καλοκαίρι, από τα social media του φεστιβάλ ανακοινώθηκε η οριστική του ματαίωση. Από την ιστοσελίδα της διοργάνωσης διαγράφηκε και η τοποθεσία της Ακτής Βουλιαγμένης ως τόπου των συναυλιών. “Το Lalibela είναι ένα όνειρο ζωής που δεν θα εγκαταλείψουμε” αναφέρεται ωστόσο χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.

Προφανώς, αναζητείται νέος χώρος.