Μια εναλλακτική καμπάνια για το κλίμα και το περιβάλλον από την Κορίνα Πατέλη Μπελ

Μια εναλλακτική καμπάνια για το κλίμα και το περιβάλλον από την Κορίνα Πατέλη Μπελ

Μια καμπάνια έξω από τα συνηθισμένα αλλά εντός του πλαισίου των πολιτικών που έχει ανάγκη ο Δήμος, η Αττική και το κλίμα κάνει η υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης (Δημοτική Ενότητα Βάρης), Κορίνα Πατέλη Μπελ, συμμετέχοντας στο ψηφοδέλτιο του Δημάρχου, Γρηγόρη Κωνσταντέλλου.

Αντί για μια κοσμική εκδήλωση, επέλεξε έναν κήπο πρότυπο στη Βάρη, όπου οι ιδιοκτήτες εφαρμόζουν μια ολιστική προσέγγιση στην ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση των υλικών που καταναλώνουν ως νοικοκυριό. Έχοντας σχεδιάσει την οικολογική στρατηγική του Ομίλου Fiat στην Ελλάδα, γνωρίζει όσο λίγοι τη αναγκαιότητα αλλά και τη μεθοδολογία των παρεμβάσεων που θα ανασχέσουν την κλιματική αλλαγή.

Μετά την εναλλακτική αυτή εκδήλωση που είχε και χαρακτηριστικά …σεμιναρίου, η Κορίνα Πατέλη Μπελ έστειλε ένα μήνυμα για τις ερχόμενες εκλογές:

«Συγκίνηση και ένα τεράστιο ευχαριστώ είναι αυτό που πραγματικά θέλω να μοιραστώ με όλους εσάς που παρευρεθήκατε στην εναλλακτική και ενδιαφέρουσα συνάντηση στον καταπληκτικό κήπο γνωστού ζεύγους της περιοχής.

Κάτοικοι της περιοχής του Kόρμπι, φίλοι και φυσικά ο δήμαρχος μας Γρηγόρης Κωνσταντελλος επικεφαλής της παράταξης Πόλη να ζεις, ξεναγηθήκαμε σ’ ένα κήπο μεσογειακής αρχιτεκτονικής που αποτελεί μια μικρογραφία του οράματος του Δημάρχου και ξεκάθαρη δική μου επιλογή στην προσπάθειά μου για την καλύτερη ποιότητα ζωής στην πόλη μας.

Ο Γρηγόρης Κωνσταντελλος ανέλυσε διεξοδικά θέματα που αφορούν την ανακύκλωση αλλά και γενικότερα ζητήματά που απασχολούν την περιοχή απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις. Η βιωματική εμπειρία, την οποία όλοι μαζί ζήσαμε και αφορούσε στη διαδικασία της οικιακής ανακύκλωσης και της κομποστοποίησης μας εντυπωσίασε και μας προβλημάτισε ταυτόχρονα.

Ο συγκεκριμένος κήπος είναι μια έμπρακτη απόδειξη ότι όλα όσα σχεδιάζονται μπορούν να γίνουν πράξη. Τίποτα δεν πρέπει και δεν μπορεί να πηγαίνει χαμένο. Η ψηφιακή και έντυπη ενημέρωση, η προεκλογική καμπάνια με λόγια και υποσχέσεις δεν είναι αρκετή αν δεν συνοδεύεται από έμπρακτες κινήσεις. Ένα από τα πράγματα που πάντα θεωρούσα αλλά και εξακολουθώ να θεωρώ απαραίτητο είναι τα έργα να συνοδεύονται με πράξεις. Τα σχέδια δεν είναι αρκετά αν δεν υλοποιούνται και για μένα η προτεραιότητα μου είναι ο στόχος να συνοδεύεται με αποτέλεσμα. Τότε μόνο υπάρχει επιτυχία και δεν πρέπει για τίποτα και για κανένα λόγο να σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε για το καλύτερο γιατί μόνο αυτό αξίζουμε!».

Ανάμεσα στους προσκεκλημένους παρευρέθηκε ο Σταύρος Κυριακούλης (πρόέδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κiriacoulis Mediterrean), πρώην εργοδότης της Κορίνας, o οποίος ευχήθηκε στον Δήμαρχο καλή επιτυχία και αναφέρθηκε στην πετυχημένη πορεία και εξέλιξη της μέσα στον Όμιλο, όπου εργάστηκε για 14 χρόνια καθώς και την θετική συμβολή της στις δραστηριότητες που είχε αναλάβει.


Πατέλη – Mπελ Κυριακή (Κορίνα)

Γεννήθηκε το 1966 στην Πάρο, όπου και ολοκλήρωσε τις εγκύκλιες σπουδές της.

Με τον σύζυγό της, τον Simon, έχουν επιλέξει εδώ και χρόνια το Δήμο Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης για να ζήσουν και να μεγαλώσουν τα δύο παιδιά τους.

Εργασία Σπουδές

Έχει εργαστεί από μικρή ηλικία στον τουρισμό και από το 1988 στον κλάδο της Eπικοινωνίας και Μάρκετινγκ.

Παράλληλα με την εργασία της, φοίτησε στο τμήμα  Management του Deree College Το 2002 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό (ΜΒΑ in Marketing) της στο Πανεπιστήμιο Leicester της Μεγάλης Βρετανίας.

Από το 2001 δραστηριοποιήθηκε στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ως Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας στην εταιρεία FCA Greece, θυγατρική του παγκόσμιου κολοσσού Fiat Chrysler Automobiles.

Διαχειρίστηκε σύνθετα και πολύπλοκα έργα με απαιτήσεις για αποτελεσματική διαχείριση πόρων και συντόνισε ομάδες δεκάδων συνεργατών. Ήταν υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της Στρατηγικής Επικοινωνίας  του συνόλου των μαρκών  (Fiat-Alfa Romeo, Lancia, Abarth).

Ανέπτυξε πανελλαδικά τη σχέση με τα με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Οργάνωσε την Οικολογικής Στρατηγική του ομίλου στην Ελλάδα για την οποία ο όμιλος κατέκτησε σειρά βραβείων σε ελληνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς για την μείωση εκπομπών ρύπων C02.

Τελευταίος σταθμός στην καριέρα της ήταν η ανάθεση της Διεύθυνσης Digital και CRM (Customer Relationship Management) με ευθύνη την ανάπτυξη και υλοποίηση της ψηφιακής επικοινωνίας της Fiat Chrysler Automobiles Greece.

Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής της διαδρομής υλοποίησε σειρά ενεργειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης με κοινωνικό και πολιτιστικό χαρακτήρα και συνεργάστηκε με διεθνείς και τοπικούς φορείς. Τέλος κατέκτησε δεκάδες εταιρικές και προσωπικές διακρίσεις.

Εκτός από την αυτοκινητοβιομηχανία εργάστηκε στο Αρισταγόρειο Διαγνωστικό Κέντρο και στον Όμιλο Επιχειρήσεων Κiriacoulis Μediterranean.

Ο Όμιλος είναι ηγέτης στο κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού με δυναμική παρουσία  στην  ανάπτυξη μαρινών και real estate, όπου εργάστηκε για 14 χρόνια ως Δ/ντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ.