Connect with us

Hi, what are you looking for?

Βαρη

Η Intrakat αναλαμβάνει την κατασκευή του ρέματος Κόρμπι μετά την παραίτηση του πρώτου αναδόχου

Μετά από 33 μήνες …απραξίας, ένα διάστημα κατά το οποίο έχει ολοκληρωθεί μόλις το 13% του μεγάλου έργου κατασκευής του ρέματος Κόρμπι Βάρης, ενώ στους πρώτους 24 μήνες υποτίθεται ότι θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί, η ανάδοχος εταιρεία ΜΕΤΡΟ ΑΤΕ παραιτήθηκε από τη μεγάλη εργολαβία, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες.

Είναι μια διπλά θετική εξέλιξη για τον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης και για την Περιφέρεια Αττικής στην οποία ανήκει το έργο: Ένας μη συνεργάσιμος εργολάβος, τον οποίο η δημοτική αρχή και ο Γρηγόρης Κωνσταντέλλος κατήγγειλε πλέον ανοιχτά, αποσύρεται αυτοβούλως και παράλληλα, αναδεικνύεται ως δεύτερος μειοδότης μια απολύτως αξιόπιστη εταιρεία, η Intrakat, που ανήκει μάλιστα σε έναν δημότη των 3Β.

Ο εκτροχιασμός της ΜΕΤΡΟ που χτύπησε τον μειοδοτικό διαγωνισμό της Περιφέρειας Αττικής προσφέροντας εξαιρετικά σημαντική έκπτωση στο προϋπολογισμένο κόστος του έργου, της τάξης του 59%, οφείλεται σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς στην απότομη αύξηση του κόστους των πρώτων υλών λόγω της πανδημίας. Μέχρι σήμερα βέβαια το έργο εκτελούνταν στο ρελαντί, με τον εργολάβο να επικαλείται διαρκώς διάφορες αφορμές για τη διακοπή των εργασιών.

Η συστηματική πίεση της δημοτικής αρχής, με έγγραφες οχλήσεις προς την Περιφέρεια, ακόμη και με εξώδικες δηλώσεις, τελικά έφερε ένα θετικό αποτέλεσμα. Αντί να οδηγηθεί ο εργολάβος σε διαδικασία έκπτωσης, κάτι που διαδικαστικά θα σήμαινε καθυστέρηση του έργου τουλάχιστον κατά μία διετία προκειμένου να διεξαχθεί νέος διαγωνισμός, η ΜΕΤΡΟ αποσύρθηκε αφήνοντας τη θέση της στον επόμενο μειοδότη, που ήταν η INTRAKAT, μια απολύτως λειτουργική και βιώσιμη εταιρεία, της οποίας αντιπρόεδρος είναι ο Ντίνος Κόκκαλης.

Σύμφωνα με πληροφορίες της δημοτικής αρχής, η νέα σύμβαση αναμένεται να υπογραφεί μεταξύ Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2021, με τα έργα του ρέματος να ξεκινούν με εντατικούς ρυθμούς αμέσως μετά.


Επικαιροποίηση:

Στο παραπάνω ρεπορτάζ απάντησε με επιστολή της η ΜΕΤΡΟ ΑΤΕ δίνοντας τη δική της άποψη για τις αιτίες καθυστέρησης του έργου και δηλώνοντας ότι διαφωνεί με τον όρο που χρησιμοποίησε η ιστοσελίδα “παραιτήθηκε” από το έργο, υποστηρίζοντας ότι υπέβαλε “αίτηση διάλυσης της σύμβασης”. Δείτε αναλυτικά την επιστολή εδώ.

Advertisement
Advertisement

Newsletter

Η επικαιρότητα των 3Β κάθε Σάββατο στο email σας