Connect with us

Hi, what are you looking for?

Βαρη

ΜΕΤΡΟ ΑΤΕ: Διευκρινίσεις για το ρέμα του Κόρμπι

Την έγγραφη διαμαρτυρία της ΜΕΤΡΟ ΑΤΕ προκάλεσε το ρεπορτάζ του 3vita.gr σχετικά με τις εξελίξεις στο έργο κατασκευής του ρέματος του Κόρμπι στη Βάρη.

Στην επιστολή της η εταιρεία παραθέτει τη δική της άποψη για τις αιτίες καθυστέρησης του έργου, ενώ δηλώνει ότι διαφωνεί με τον όρο που χρησιμοποίησε η ιστοσελίδα “παραιτήθηκε” από το έργο, υποστηρίζοντας ότι υπέβαλε “αίτηση διάλυσης της σύμβασης”.

Αναλυτικά οι θέσεις της ΜΕΤΡΟ ΑΤΕ για την εξέλιξη του έργου:


“Οι απαλλοτριώσεις των ακινήτων που περνάει η κατασκευή του έργου, κηρύχθηκαν μόλις ένα μήνα πριν από την σύμβαση του έργου (αρχή έργου), δηλαδή τον Αύγουστο του 2018 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ.

Οι επιτάξεις των προς απαλλοτρίωση εκστάσεων, δηλαδή για προσωρινή κατάληψη των ιδιοκτησιών, αποφασίστηκαν και ξεκίνησαν ένα μήνα πριν την λήξη της προθεσμίας του έργου, τον Αύγουστο του 2020, δηλαδή στους 23 μήνες από την σύμβαση και ενδεχομένως να μην έχουν ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα, και δεν είναι όλες οι απαιτούμενες για να γίνει το έργο.

Τα δίκτυα ΔΕΗ, ΟΤΕ, Ύδρευσης είναι εκεί και δεν έχει μετατοπιστεί ούτε ένας στύλος, 33 μήνες από την σύμβαση. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η κατασκευή του τμήματος της Λ. Σουνίου (στο ρεύμα προς Σούνιο) ολοκληρώθηκε τον Αύγουστο του 2019 και ακριβώς μετά έπρεπε να ακολουθήσει η κατασκευή του άλλου τμήματος της Λ. Σουνίου (στο ρεύμα προς Αθήνα). Ωστόσο για να κατασκευαστεί το τμήμα αυτό έπρεπε να μετατοπιστούν καλώδια της ΔΕΗ και του ΟΤΕ μήκους λίγων μέτρων που διέρχονταν στο έρεισμα της Λ. Σουνίου, τα οποία μετατοπίστηκαν στις 30 Ιουλίου του 2020, δηλαδή μετά από 1 χρόνο καθυστέρηση!

Πλήθος ιδιοκτητών ζητά την αλλαγή της μελέτης, γιατί το έργο τους κόβει σημαντικές ιδιοκτησίες.

Και όλα αυτά δεν είναι στις δυνατότητες του ’’μη συνεργάσιμου εργολάβου’’ ή του οποιουδήποτε καλού εργολάβου, αλλά είναι ευθύνη του Εργοδότου του έργου, δηλαδή της Περιφέρειας Αττικής.

Τέλος, σας γνωρίζουμε ότι η εταιρεία ΜΕΤΡΟ Α.Τ.Ε., ουδέποτε ’’παραιτήθηκε’’ από κάποια εργολαβία στα 35 χρόνια λειτουργίας της και κρίνουμε άκρως συκοφαντικά και δυσφημιστικά τα αναφερόμενα, “ως αφορμή της παραίτησής’’ μας από το έργο, την εξαιρετικά σημαντική έκπτωση, της τάξης του 59% καθώς την αύξηση κόστους πρώτων υλών κ.λπ., ευφάνταστων ισχυρισμών του συντάκτη του άρθρου. Πληροφοριακά, ο δεύτερος μειοδότης που αναφέρετε ότι αναλαμβάνει ήδη το έργο, έχει πολύ μικρή διαφορά έκπτωσης από την εταιρεία μας και συγκεκριμένα διαφορά κατά 0,74%.

Η εταιρεία ΜΕΤΡΟ Α.Τ.Ε. δεν ’’παραιτήθηκε’’ από το έργο, ούτε υπάρχει τέτοια έννοια στις συμβάσεις Δημοσίων Έργων.

Μετά την πάροδο 32 μηνών από την σύμβαση, που είναι ο κατά νόμο υποχρεωτικός για την ανάδοχο εταιρεία χρόνος παραμονής στο έργο και αφού πλέον ο Εργοδότης (Περιφέρεια Αττικής) δεν μπόρεσε να εξασφαλίσει ελεύθερους τους χώρους για την κατασκευή του έργου, πέρα από την Λεωφόρο Σουνίου, ούτε κατά ένα μέτρο, η εταιρεία μας αναγκάστηκε να υποβάλλει ’’αίτηση διάλυσης της σύμβασης’’ που από μόνη της αποδεικνύει την ευθύνη του Εργοδότη, προκειμένου να παύσουν οι τεράστιες και άκαρπες καθυστερήσεις και οι προκαλούμενες στην εταιρεία μας σημαντικότατες ζημίες”.

Advertisement
Advertisement

Newsletter

Η επικαιρότητα των 3Β κάθε Σάββατο στο email σας